Kommer tomten i år?

Imorse när jag slog upp mina ögon trodde jag inte det var sant.
Rena rama snöstormen ute, något jag inte gillar alls.
Snö kan jag acceptera, men inte snökaos vilket det var.
Att promenera till jobbet är bara skönt, men inte idag. Snödrivor
att gå i är inte kul. Sen en sak jag inte kan förstå, varför plogar man
vägarn aoch inte trottoarer och cykelbanor? Bilarna tar väl sig alltid fram?
Här snackas det om "miljövänligt" hit och dit, och att man ska "motionera".
Se då till att ploga!!
 
Jag börjar nästan få panik inför julen, har inte börjat baka och julklappar brukar vi
oftast inte ha. Men att hinna baka allt och så när man jobbar hela dagarna. Helgerna
har man fullt upp oftast med annat som man inte kan göra i veckorna.
Nu på fredag är det ju julfest, så en av dagarna i helgen måste vi åka och köpa VoH
en låda. Nu är det slut hemma och det märks på Arnold. Han gick superbra på VoH så
det kommer bli hans mat framöver.
 
Hoppas på BRA MellandagsREA också, för Conny önskar sig ett Nintendo 3 DS XL
läs mera här -----> Nintendo 3DS XL
 
Själv vet jag inte vad jag önskar mig alls, men parfymer är en av mina favoriter och skulle
kunna tänka mig köpa Lolita Lempicka en fantastisk doft se här -------> Lolita
 
Brandvarnare står på listan som VI ska köpa också, då min gick sönder för flera år sen.
Men med tanke på vad som hände mina vänner så har jag verkligen tänkt till. En familj
som stog där utan hem, allt borta!!! Pulversläckare ska jag kolla efter också. Och en brandfilt.
 
För övrigt har jag fullt upp på jobbet just nu, men tog en liten pause. Ser ut över en åker genom
fönstrena och ser stormen, snön yr för fullt. Det här är inte alls behagligt väder. Längtar hem,
hem till en underbar familj och lite varm glögg.
 
Connys Nintendo han vill ha
 
En parfym jag skulle kunna tänka mig Lolita Lempicka
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0