Singelhelg

Igår slutade jag vid lunch och åkte hem till hundarna. Conny åkte till Örebro
till sin bästa kompis. Vid 13.30 kom fastighetsskötaren Tomas och gruppchefen
för målarna Niklas. Niklas och jag är gamla vänner sedan tidigare. Dom skämtade
och vi haderätt trevligt medans dom var här. Tomas mätte väggen med någon sak
och skakade på huvudet och sa: Tyvärr, har inte torkat ännu, det här kan ta tid, han
trodde att arbetet kunde påbörjas någon gång i Januari. TREVLIGT!!! Nåja, vi är ju vana
nu efter 3 vckor så det gör inget, men samtidigt känns det inte som någon julstämning
när vi inte fått klart. Jag och Conny som ville köpa lite nytt när allt blev klart till jul hade
vi planerat. Men nu får vi vänta. Men det BÄSTA är att om jag vill, så kan jag få café latte
färg som jag gillar!!! Måste först sen se färgerna, det skulle nog passa in som en fondvägg
för det är det jag vill ha. Vi ska ändå flytta senare, vi kollar för fullt.
Så då kan iaf jag vänta med gott samvete och veta att efter det så blir det bra. Passar det
inte folk att vi har som vi har det nu, behöver dom inte komma alls:):)
 
Idag vaknade jag tidigt, ut med hundar i skogen en sväng, mörkt var det men vi var iaf
själva:) Sen hem o drack kaffe och åt frukost. Mailade med mobilen med granntjejen,
ska hjälpa dom klippa klorna på deras Diwa imorgon bitti, hon har blivit lite bråkig så
jag ska visa dom hur dom kan gå tillväga.
Sen var det bara att fixa till sig och ta bussen till Erikslunds Shopping Center.
Hann inte mer än komma till MC Donalds så kände jag att jag häll på att svimma.
Fick sätta mig ner på en sten. Gick inte till äckelstället Mc Donalds och köpte en dricka o
en hamburgare som var så salt att blodsockret steg säkert dubbelt, men yrseln och illamåendet
gick iaf över. Tack SNUSK McDonalds! Ni ska inte tro att det blir en vana att jag äter hos er, lika
äckligt som för 7 år sen!
Sen gick jag till Lager 157, fanns en hel del men inget som lockade direkt mig. Men jag tycker det
är så vansinnigt tråkigt att gå utan Conny och shoppa, ha när så bra att ha med som smakråd
och faktiskt är det alltid han som hittar något bra till mig, dessutom med kavlitét, även om det
råkar kosta lite mer. Men köpte en röd kort tröja att ha på jobbet som var bra pris på. TACK!
sen gick jag iväg till ShoppingCentret och plöjde igenom alla butiker, ett SKÄMT eller???
Massa jäkla Glitter och Glamour!! Inget för mig, ska förtusan inte gå på maskerad. Jag ska
på julfest!!! Hittade inget...får ta med mig Conny nästa helg och se om han kan lösa mitt
värdsliga problem, kläder!!! Men jag har en svart...hör...SVART som jag alltid har som jag
aldrig använt, undrar om jag kommer i den med tanke på min bullmage som jäst några
fler kilo sen sist?? Måste prova, då är det problemet löst, bara att kanske köpa en läcker
topp till. Vill ju inte se ut som en mormor iaf.
Så sen stack jag in på KICK´s och köpte mig lite smink gjort på Mineraler, ska ju vara så br,
så nu ska vi minsann spöka ut oss. Var länge sedan jag sminkade upp mig mycket med
att sota ögonen o sånt. Får börja träna redan nu:)
Just ja, var ju till frissan igår eftermiddag också, kapade håret över 5 cm, känns kort.
Igentligen ska jag platta håret för att få rätt frisyr som det ska vara, men det orkade jag
inte idag, får bli en annan dag. Blir nog bra till slut.
Var också in på City Gross innan jag åkte hem, så imorgon ska jag koka kalops, lovade Conny det:)
En stock snus inhandlade jag också så nu blir han nöjd!!!
 
Ikväll blir det att softa, tvättmaskinen går för fullt, lite har jag fått gjort men inte mycket mera.
Nu ska jag beställa foder....
 
Upptäckte att ZOO Grissly ska öppna på Erikslund den 29/11, kul!!
Jag när jag väntar på bussen som ÅKTE förbi mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0