Närmar sig helgen

Snart har då denna vecka gått, går så fort. Har haft en hel del på
jobbet att göra så tiden bara rinner iväg.
Idag skulle jag fått min nya bärbara levererad till jobbet,
men killen som skulle komma blev sjuk.

Jag håller på att läsa av hundarna mer och mer och det
är riktigt intressant måste jag säga. Alla 3 är helt olika
att tyda.

Imorgon jobbar jag halvdag hade jag tänkt mig. Ska dona och fixa
lite, har ju en hel del tid att plocka ut.
På lördag ska vi storhandla och så ska jag faktisk ta med mig
Spike ut i skogen, vi ska ta en egentid tillsammans, något som
vi inte gjort tillsammans på jättelänge. Inga och Arnold som har lite
känsliga tassar får nog vila sig hemma.
Efter att ha börjat med Standardt Immun (pulver) och Viacutan Plus
så har faktskit vad jag tycker Ingas tassar blivit betydligt bättre.
Hoppas det här kommer hjälpa Arnold lite grann.
I söndags på hundträffen så blödde han kopiöst från tassen, och vi
tittade och tittade men såg bara blod och åter blod..
Sen upptäckte jag......när han gått på asfalt så vässar han sina
klor själv!!!! Och denna gång eftersom dom var nyklippta så hade han någon klo blivit vässad lite mera av asfalten så pulpan kommit lite fram...och han bara går och går, plutten! Men jag är inte van att våra hundar vässar klorna när dom går så därför blev jag förvånad.

Visste ni förresten att Zlatan och hans fru äger en Fransk Bulldogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0