Allt återställt..

Man märker vad som lockar med på en Blogg. Statistiken igår steg i höjden angående
Arnolds hälsotillstånd. och då kan man undra, hur många har igentligen brytt sig?
Elakt? Nej, det var bara ett fåtal som faktiskt brydde sig och även ville hjälpa
till om det var något. Ni är Guld värda och ni vet vilka ni är♥
Att nyfikenhet finns hos människor det vet vi, men när det väl kommer till kritan
om eventuell hjälp skulle behövas, då finns det 10000000 ursäkter av någon konstig anledning.
 
Arnold är iallafall helt återställd tack vare mitt eget omdöme hur jag ska gå tillväga.
Har lärt mig genom åren. Inget dalt, inget springandes till vetrinären i onödan, rådfråga först.
Känn igenom din hund, allmäntillstånd osv...
 
Igår och idag tog han även det vanliga fodret, smakprov för att testa. Det sa glufs så låg
det i magen. Bajsat har han nu gjort. Hoppar o skuttar på frallavis. Men för att få tillbaka
en lugn och stabil mage, får han äta upp påsen på 2kg jag köpte. Vetrinärfoder RC.
Hatar verkligen dessa foder men dom gör verkligen verkan, dessutom kliar han sig inte heller.
av det....märkligt!
 
Igår kväll trotsade vi vädergudarna i ösregnet och gick ut allihopa tillsammans. Han rusade ner för trappan
som han alltid gör, vilket han inte gjort nu när han varit sjuk. Sprang och busade och naturligtvis
markerade överallt på gräsmattan. Han var så lycklig. Att det ösregnade bekom han inte ett dugg.
Det är våran Almighty Arnold!!! He is back in bussines!!!
När vi kom upp så var det mysa han ville göra, så han och Inga mysde tillsammans, man blir bara
så himlans rörd. Inga tvättade han och verkligen tog sig an han. Älskade hundar, älskade dövisar♥
 
Från det ena till det andra, det är Fredag idag! Ska klippa mig efter jobbet och det ska bli så
himlans skönt, hatar verkligen det här håret. Ska klippa lugg igen, det trivdes jag bättre i.
Sen får jag se om det inte kan bli lite "Spicy Hot"till film ikväll. Vi plöjer ju igenom
boxar med "Supernatural"vi har säsong 1-7 och nu inne på säsong 4. 8 ska komma ut snart i höst
så den väntar vi på. Så jäkla grymt bra serie!
Jag har en massa på "Att göra listan" Det första MÅSTET blir att tvätta, och tack och lov
att man har egen tvättmaskin så man slipper allt passande!!!
Regnet verkar bestå i helgen, så då kan man ju passa på att göra det man kanske borde
gjort under semestern...eller så kopplar man av och gör något inne med hundarna.
Ja, Arnold och Spike älskar att vara ute oavsett väder, så skönt. Inga går bra också men
hon gillar det inte till 100%. Själv älskar jag att vara ute i regn...jag nästan njuter. Och speciellt
nu efter den härliga varma sommaren.
 
Nu ska jag ta tag i surdegarna här på jobbet. Sen nalkas en avkopplande helg.
 
 ♥Kärlek efter bus ute♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0