Idag till tandläkaren

Idag vaknade jag trött, låg och läsde alldeles för länge igår kväll. Dessutom
sitter man och surfar med mobilen också för länge...INTE BRA :)
Idag gick jag till jobbet och det var riktigt skönt, trodde faktiskt att det var längre
än vad det var, men tydligen inte. Tog med mig min privata mobil idag vilket jag
aldrig gör om det inte är något särskilt, ha rju alltid jobb mobil. Iallafall så satte jag
igång "Runkeeper" och traskade iväg, man känner sig mera peppad på något vis när
man har den igång. Har inte använt den på flera månader förutom för någon vecka sen.
Men nu tänkte jag börja lite då och då.
För er som inte vet vad Runkeeper är så finns det en app till din tfn att ladda ner, tror
också man måste regga sig på nätet också för att den ska fungera,. Du som inte har den, TESTA!!!
 
Inatt sov Arnold riktigt tight med mig, precis som en bebis intill mig på halsen, inte särskilt bekvämt
för mig, men tydligen gillade han det, för han har sovit så gott så. Vad gör man inte för sina hundar???
 
Idag slutar jag tidigare från jobbet och ska till tandläkaren, skönt på sätt och vis men alltid
kostsamt men det gör inget, jag får ju tillbaka hälften från mitt jobb, en riktigt bra förmån har vi!!
Och den ska man utnyttja. Och det kommer jag med stor sannolikhet att göra även denna gång
då jag har en lös tand...nu får man betala för man inte skötte sina tänder när man var yngre.
Men jag har nog världens bästa tandläkare, hon är GULD värd♥♥♥ Vi är några på jobbet
som går hon henne efter vi haft en annan tidigare som slutade på annat ställe. Men den här
tjejen är så jäkla bra och försiktig, dessutom bra tandhygienister har hon också. Far och dotter
som äger praktiken. Men pappas ska gå i pension. Jag är mer än nöjd!
 
Idag är fettisdagen, betyder att jag ska fixa semla till mig och sambon♥♥
 
 
 
http://runkeeper.com/user/ankiklang/activity/148636100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0