På besök hos Kennel

I lördags var jag och en väninna (Monkan) på besök hos hennes "Kennelmamma" Åsa
som innehar Kennel Grand Blossom`s. Vi fick en supertrevlig dag tillsammans med alla hundar.
Iallafall några. Vädret blev lyckat och riktigt soligt och varmt. Vi var i hundhagen hela dagen så hundarna
fick leka av sig. Vi drack också mängder av kaffe, tyvärr fick jag inte min efterlängtade rabarberpaj genom att
Åsa haft fullt upp, jobbat och sen förberett Bolt för utställning. DU ÄR FÖRLÅTEN!!!!
 
Blev mycket goa skratt och hundar som busade. Men dom blev iallafall trötta till slut.
Åsas syster kom med sin staffe "Pajas" en liten underbar staffe som verkligen fick erfara
hur det är att busa med dom stora grabbarna. helt underbar!
 
Jag var ganska trött när jag kom hem senare på kvällen, så då blev det bara korv med bröd, men
OJ, så gott det var!
 
Nu är man återigen tillbaka på jobbet och full fart har det varit sen jag slog på telefon. GILLAS!
 
Är också väldigt glad att det ordnat sig nu för döva Luke, alla eventuella "missuppfattningar" och "hörsägen"
har vad jag förstått ordnat upp sig. Jättebra! Nu kan alla få lugn och ro och speciellt Luke!
 
Ser nu fram mot lite ledighet, vilket innebär Midsommar. Kommer även att tillbringa den med min vän.
Hundträningar och hundpromenader kommer det bli också om vädret tillåter. Ser verkligen fram mot det.
Sen är det heller inte långt kvar till min semester. Stockholm, Stockholm, Stockholm...LOVE U!!!♥♥♥
 
Kan också tillägga att vi är så stolta över Arnold, han blir bara bättre och bättre och LÅTER mera:)
Ha det gott alla och va rädda om er♥
 
Veckans tanke: Lyssna inte på vad andra säger utan bilda din egen uppfattning....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack själv för en jätte trevlig dag ! :D
Du är go du :) som förlåter mig för rabarberpajen ;)
Kram

2013-06-17 @ 10:37:59
Postat av: Anki

Vänner FÖRLÅTER♥♥♥ Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0