Fruktansvärt kallt

Imorse kl 5 när jag vaknade trodde jag inte det var sant. -18 grader ute!!!!!
Inte min grej...nu saknar jag verkligen våren, jag ogillar verkligen att ta på mig
massa kläder som bara är i vägen, USCH!
 
Har idag anmält mig till en lunch föreläsning på jobbet som handlar om Mat och hälsa.
Ska gå på den 26 mars, ska bli intressant. Mycket skit som man stoppar i sig men samtidigt
så tror jag också att ALLT som ska vara NYTTIGT inte är det. Ta tex Light produkter...det är
absolut det sämsta man kan använda. Man byter ut massa skit mot andra kemikalier. Skulle det
vara bättre? Nej, det gäller att vara oerhört påläst.
 
Igår kväll blev det husse och Arnold som busade. Och Arnold är verkligen en BUShund när han börjar.
Han är så söt när han springer, han liksom "kuvar" ihop sig och innåt med bakbenen...ser så roligt ut.
Han gör allt för att sätta igång ett bus med Inga eller Spike. Spike är genast med, för han älskar att busa.
Inga däremot, hon kan säga ifrån när hon inte vill.
 
Blir förundrad varje gång jag läser i vissa grupper, dom jag fortfarande inte gått ur.
Det har råkat hänt en olycka med hundar. Och genast är alla på i den gruppen, en annars
ganska utdöende grupp om jag får säga så. Joddå, folk har sett, folk har sett från fönstren,
ja den uppfödaren är si och så. HALLÅÅÅÅÅÅ!!!!!! vet ni verkligen sanningen????? men det vet JAG!
Därför en del är tysta för dom vet svaret...medans tackorna är på som irrsjuka höns och hittar på mera
versioner i allt. Varför gå dom inte och skaffar ett arbete istället? Har man tid att sitta och glo i
fönster 24/7 så kan man väl förtusan skaffa sig ett arbete!! Och hur var det nu med det egna samvetet???
Sanningen i allt, kommer ALLTID fram...Men det jag vill poängtera i  just den här grejen är att:
En döende grupp men när något SMASKIGT dyker upp så är GALNINGARNA på plats...och för att
inte tala om alla nyfikna som INTE vågar yppa sig heller...falska människor är det värsta jag vet.
 
Igår kväll började vi se en film, från en box  vi köpt förut...Alcatraz så jäkla bra och spännande
verkar den vara. Fortsättning ikväll......
 
 
 
Arnold och husse busar (Ursäkta röran men reparation i rummet pågår)
 
 
Serien vi börjat se...så bra
 
Kallt som attan idag
 
Arnold 13/3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0