♥ Månadens hjälte ♥

 
Måste få skriva av mig. Jag är stolt över att ha en person som vän i mitt liv.
Jag är ju en sån här som kan skriva en bok om jag börjar, har alltid varit sådan.
Men ska försöka fatta mig kort.

För ca 1-2 år sedan så startade jag Hundträffar med träningar. Monika var en av entusiasterna som följde med oss intensivt.
... Monika var oerhört rädd för våra "kamphundar" inte på det viset att hon sprang iväg, absolut inte, men hon hade en väldig respekt för dom.
För att samanfatta allt kort. En dag var vi bara några st (oss vänner) som gick till
Hundrastgården för att släppa ihop hundarna så dom fick busa eftersom nu kände varandra gott och väl.
Det var en mycket nervös Monika som stog och skakade..."min Cliffen, min Cliffen". Ja, hon var rädd att någon av våra "kamphundar" skulle bita hennes hjärta Cliffen.
Jag sa ...lugn Monika...

Vem tog inte kontakt med Cliffen först? Jo, våran bitsh Inga. Så hon och Cliffen blev liksom ett "par" den gången. Och vi fick också se en Monika som sedan hade glömt bort att Cliffen just sprang omkring och lekte med alla dessa "kamphundar".
Efter den dagen så var Monika så förtjust i vår Inga, hon ville hålla Inga, hon ville pussa på Inga.

Idag är Monika fodervärd åt en mycket fin amstaff "Bacchus" från Kennel Grand Blossom`s som också är en mycket kär vän till oss och en jättebra uppfödare.
Inte nog med det. idag anländer amstaffen Candy till Monika som hon ska vara tillfälligt jourhem tills en familj dyker upp som kan ta hand om henne, eller kan det månne så vara att Monika blir kär i denna vackra Candy? Själv är jag oerhört förtjust i denna tik, och dom som känner mig vet att jag har svårt för just tikar:) ¨då jag föredrar hanar:-P

Så....Monika är inte bara en kämpe, hon är en hjälte också♥
Lycka till nu Monika med dina "kamphundar" för jag vet du kommer göra ett
skitbra jobb, för det har du bevisat mer än väl och dessutom har du en superbra
uppfödare som stöttar dig till 100%
 
Om någon är intresserad av Candy så kontakta mig antingen här eller via Facebook så
viarbefodrar jag ert intresse, jag svarar inte på frågor själv.
Candy är en SKK reggad Amstaff som ska omplaceras pga att tidgare familj inte har tid för henne.
 
 
Candy nere till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0