Singelhelg med hundar

Den här helgen har jag varit själv med hundarna då Conny varit i Örebro.
Igår fredag hade jag semster men blev ändå tvungen att jobba lite hemifrån.

I helgen byter vi alla "Switchar" på jobbet så det har varit rätt mycket.
Måste också infinna mig tidigt på Måndag morgon utifall det uppstår
några problem, dock ska tester köras i morgon.
Inte nog med det, i helgen gick en avdelning med flytt ner till vårt
nyöppnade bolag i Bulgarien, samtidigt som 17 personer från verkstan
ska ner och stanna i 1 månad för att hjälpa dom komma igång i produktionen.
Avundas dom inte, Bulgarien är inte ett ställe för mig. Men önskar alla lycka till.
 
Träning en kort sväng blev det igår med Arnold, DOGPARKOUR men han var grinig
och ville inte alls som jag, men då och då fungerade det bra, vi måste börja försiktigt
och jag är nog lite för intensiv och då tröttnar han. MITT FEL!!
 
På eftermiddagen var det dags att gå till världens bästa frissa, hon är helt otroligt go.
Vi bestämde iaf att vi ska ta en AW tillsammans framöver, för skoj har vi tillsammans.

På vägen hem passerade jag Spicy Hot så det blev det till film på kvällen.

Idag var jag ut på en längre promenad med hundarna innan jag for iväg till Erikslund för lite
shopping. Köpte resterade filmer med Bond, men dock saknas det ett par st, sålda som smör.
 
In på IKEA och fyndade lite och sedan hittade jag kläder till mig själv. Nöjd och belåten
åkte jag hem för att ta med mig hundarna ut. Lite dugg ute vilket Inga inte gillar men det
bekommer inte dom andra 2. Ute är roligt tycker dom, och då spelar vädret ingen
roll. Nu snart till affären sen blir det att lägga tvätt i maskinen o pyssla hemma.

Har nyss beställt 2 parfymer på nätet. Själv tjänade jag nästan 500 kr på att köpa min på IT
då den kostar över 1000 kr på stan.
En fick naturligtvis Conny också. Helt otroligt vad man kan tjäna på att näthandla, förstår
inte hur dom kan sälja parfymer på stan!!!
För mig blev det nya Dolce & Gabbana Pour Femme och till Conny Cliniques "Happy".
Viktigt att lukta gott:)

 
Connys
 
 Min
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0