Trängingssöndag

Efter en riktigt Toppenhelg så känner jag mig helt utvilad.
Skulle haft en helg med att baka matbröd men eftersom det
blev så fint höstväder så blev det inget med det.
I lördags uträttade vi en del ärrenden på Erikslund Shoppingcenter.
Vi avslutade dagen där med lunch och sedan fika. Älskar Frappino Caramel, MUMS!
På lördagskvällen gjorde vi en god ostbricka och såg på film.
 
Söndag.....härliga höstsöndag. Varmt och solen i topp. Vi tog med oss alla hundarna
ut i det härliga vädret. Hundarna riktigt njöt och det gjorde vi med. Blev över 1 mil att gå.
Olika aktiviteter som Parkour, vardagslydnad, passivitet, hundmöten gjordes och det var
så skoj! Vi avslutade med att gå genom stan där dom fick mycket positiva blickar och man
kund ehöra en del säga: "Men guuuuu så söta hundar, så lydiga", ja det var när vi lät dom ligga
vid förbipasserade:):)
 
Det är mycket som händer runt omkring nu, vilket gör att jag känner mig stressad, allt som ska hinnas med.
Tankar på val av nästa ras är bara det ett virrvarr i skallen. Flytt? Vart, när och hur? Flyttbil? Offert?
Nåja, man behöver inte stressa i onödan.
 
på jobbet är det full aktivitet, bara idag gick inte mina datorer igång, nätverksfel! Jahapp...bara och felanmäla,
så upptäckte vi flera med samma problem...då fick jag eskalera upp ärrendet. Till slut fungerade det. Som tur är
kan vi köra trådlöst men jag tycker det är segare.
Inte nog med det...sen kunde jag inte skriva ut på  min skrivare, för då låg ett dokument och blockerade
alla andra utskrifter. Bara att anmäla...tog iof 5 min sen var det bara att tuta och köra igen.
Slutet gott!!!
 
Nu sitter jag och försöker få ihop något på denna Blogg innan lunch, fläskkarrè med klyftpotatis, Jenssens favoritsås och sallad, kommer sitta fint.
 
Summering av helgen: Riktigt bra, och riktigt duktiga hundar som vi är stolta över♥♥♥
 
Arnold vs Lennox (Lennox ägs av vår goa vän, Ingas gudmor Lina i Solna♥ Hon har gjort denna fina tavla
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0