Idag kom det!!!

Idag får jag hämta ut Silverlotion till Arnold, jättebra!
Nu ska vi se om det fungerar bra på honom som hos många andra.
Ok, det tar absolut INTE bort någon allergi utan stillar bara klådan.
En del kliar mindre och en del har det slutats klia helt på, men då gäller det
att hålla efter. Jag kommer i fortsättningen även iallafall att alltid ha hemma Inotyolen också
som är dunderbra men mera jobbig att jobba med då den är mera som pasta.
 
Så, ikväll börjar Arnolds resa med denna lotion och jag kommer uppdatera om jag kan och har
tid dag för dag. Kommer att lägga ut foto före och efter.
 
Att han kliar sig mera nu, beror nog på att han fäller päls mera nu än förut, årstiden.
Kan läsa att många har samma problem.
Silverlotion köpt på Svensk Hälsokost.
 
Ikväll kan vi också följa katten Molly på Djurakuten som blev så svårt
sjuk av fästinghalbandet:

Katten Molly har blivit allvarligt förgiftad av ett fästinghalsband och är så pass dålig att hon svävar mellan liv och död. På intensivvårdsavdelningen gör man allt man kan men om det ska gå att rädda henne måste behandlingen visa resultat inom de närmsta 24 timmarna. Se #djurakuten ikväll 19.30 på #TV3!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0