Samson har gått upp i vikt - lycka

Veckorna bara flyger iväg likaså dagarna. Vet inte ibland hur tiden ska hinnas med.
Dagarna går fort då jag har väldigt mycket att göra på jobbet, vilket innebär
att man är ganska sliten när man kommer hem, men det är så himlans kul. Älskar
mitt gäng jag jobbar med även fast jag sitter själv varannan vecka.
 
Äntligen har man sett resultat angående Samsons vikt. Han börjar verkligen lägga på sig hull
så nu får jag balansera fodret så det inte blir till övervikt, finns inget hemskare.
Sedan vi började med Mush BARF Vaisto har det gett jättebra resultat, även hos Arnold som
visserligen kliar sig men inte alls som förut.
 
Nu har jag också beställt Ionosil Kolloidalt Silver och jag borde nog få hämta det redan idag, beställde igår
och fick bekräftelse att det då redan var på väg. Jag kommer själv att använda det och likaså till först Arnold.
Har hört väldigt bra resultat för en del klådhundar. Alla försök är värda sin vikt i guld. Hundar med ledbesvär har blivit betydligt bättre bl.a + mycket andra fel.
Mer om Ionisil kolodialt Silver kan du läsa här http://www.vitaminvaruhuset.se/ionosil-kolloidalt-silver-500-ml
 
I helgen som kommer ska jag faktiskt bara vara, vi ha rinte planerat in något förutom träning med hundarna.
Jag ska också baka matbröd i massor så det finns. Men inget planerat att vi ska bort, känns så skönt.
Den 2/10 ska jag och en väninna på Föreläsning om klåda hos hundar. Ska bli mycket intressant och
jag ser verkligen fram mot den.
 
Snart dags att gå hem för dagen, först blir det att handla lite på hemvägen, sedan tänker jag
ha en riktigt härlig kväll med fyrbenta och gubben. Ikväll står gubben vid spisen - det är lycka det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0