Long time no see...

Jättelänge sen jag skrev något här. Men det blir lätt så. Har några grupper på Facebook jag också sköter om som tar den mesta tiden trots underbara medlemmar i dom alla.

Kommer inte skriva så mycket nu heller förutom att lägga upp lite foton. 

Samson, vår Irländare är bara så jäkla underbar. Ham verkligen har slagit sig till ro och funnit sin trygghet. Vilket kap! Vilken hund!
Gruppen jag och en annan driver för enbart oss med hundar från HuH bevisar klart och tydligt vilka underbara hundar våra Irländare är och för att inte tala om alla underbara ägare! Inte undra på att hundarna trivs och finner sig tillrätta så fort. Så himlans fantastiskt! 

Dövisarna mår toppen. Inga kämpar med sin vikt och det är betydligt svårare än vad vi trodde. Inte äns all träning och motion ger särskilt mycket i resultat. Men det får ta sin tid.

Arnold, allas våran clown. Han pinkar revir ute överallt och njuter av att vara ute.

Spike, gammelgubben älskar sin vän Samson. En morgonpuss varje dag har blivit ett MÅSTE. 
Samson bryr sig inte. Han liksom bara är. Men att få gosa med mig innan han kryper till husse under täcket när det är sovdags är ett MÅSTE annars blir han sur.

Äkskar dessa hundar. Alla med sin egna personlighet. Helt underbart!

Snart dags igen för Hundpromenad igen. Vi har haft semesteruppehåll. Också en grupp jag startat och har några Admins som hjälper mig. Finns en liknande jag från början var Admin i men tyckte inget hände så jag starta en egen så slipper man bli ifrågasatt om allt. Så om 1 vecka hoppas jag på ett härligt gäng igen med goa hundar och förstås uppehåll!
Må så gott alla och njut av värmen medans den är här!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0