Alla hjärtans dag


Det här med Blogg app kan vara bra om msn sparar det man skriver vilket jag inte gjorde o får skriva om allt.

Idag är det Alla Hjärtans dag något jag inte firar alls och anser löjligt. Affärernas marknad. Att man tycker om varandra trodde jag man visade varje dag för det gör iallafall vi här hemma. Vi behöver ingen speciell dag för det.

Iallafall så vaknade vi tidigt och vi har varit ut med hundar. Ljuvligt ute trots avsaknad sol.
Arnold är pigg idag och är så glad. Han har tydligen lätt att sträcka sitt ena ben vilket gör att han får lite ont. 1 och 2 gången hade han ju svårt att resa sig. Men nu blir han bra eller blev bra efter 1 dags vila. Lite massage och tack vare kombination Grönläppad Muzzla och MSM så är han helt rörlig det lilla busfröt! Använder mig av Djurapotekets produkter. Dyra men jättebra. Finns andra alternativ också på tex hästaffärer. Vår hästaffär har inte allt.

Idag ska det bakas men vet inte om jag tar bullar idag eller matbröd. Det visar sig.

Lite hundträning måste hinnas med också. Förstår inte hur jag får tiden att räcka till. Den senaste tiden har jag haft fullt upp och inte alls känt någon ledighet. Hoppas det blir bättre.

Önskar er alla en fin dag, va rädda om er och era fyrbenta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0