Imorgon är det dags!


Imorgon torsdag är det äntligen dags för Arnolds röntgen. Han har ätit medicin fram till i måndags och det har gått jättebra. Han är pigg och glad igen. Killen har en riktig livsglädje och det gör allt! Som vetrinären sa att låta han somna in är inget alternativ. Hör gör vi röntgen och även om man inte kan se allt så ser man lite och så utgår vi från det med kombinerad rehab. Och det gör det värt varje krona. För kostsamt kommer det bli. Men kan man göra något så gör jag allt i min makt så länge han inte lider. Så imorgon bitti är det dags.

För övrigt mår hundarna toppen. Conny har tränat en del sök och nu speciellt med Arnold så han har fått aktivera sig lite extra då han är den mest krävande när det gäller just aktivering. Han är jätteduktig och han gillar det verkligen.

För övrigt var förra veckan full. Fyllde ju jämt och vi har haft jättetrevligt. På onsdagen var vi i Stockholm och hade jättetrevligt med god mat och allt vad Stockholm kan erbjuda. Dessutom jättebra väder. Vad mer kan man begöra?

Har blivit ordentligt uppvaktad av mina arbetskamrater med en toppenpresent ... pengar! Vackra blommor i massor. Idag bjöds det på försenad födelsedags lunch med alla kollegor och dom som också var inbjudna var mina gamla kollegor sen jag började 1985. Så himlans glad blev jag och riktigt gott och trevligt hade vi. 

Nu får det allt bli vår, men det vågar man inte hoppas på. Vill börja träna på allvar. Lägga spår bl.a.
Men det kommer. Nu tar vi en dag i taget. Och nu går vi ju mot rätt håll!

Håll tummarna för imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0