Underbara bullys


Idag träffade vi ett par vänner som har bullys (American Bully). Otroligt trevliga hundar. 2 så helt olika hundar men helt fantastiska.

Det roliga med det hela var att ena tiken sällan går fram huvudtaget till andra personer, men det gjorde hon till oss. Kändes bra på något vis. Vi passade även på att planera den stora hundträffen vi ska ha och kom fram till vissa saker som jag sedan skrev ut i den gruppen. Det blev ramaskri. Att folk inte kan acceptera regler och veta vad dom har i kopplet är för mig märkligt. När man anser att våra kampraser är som vilka hundar som helst så anser jag att man bör läsa på lite. Men vi bryr oss inte. Vill någon göra bort sig så FINE! Skulle denna hund göra ett utfall som uppstår i ett blodvite så kommer jag inte vara den som är tyst.

Vi fick också stora ben och rå föda från slaktare att testa. Funkar det så köper vi gemensamt.

Vi bestämde också att vi skulle följa med till den underbara kenneln där deras hundar kommer ifrån. Har redan blivit bjuden av uppfödaren haha!

Vi hade en supertrevlig dag och vi kände alla att vi tänkte lika så detta blir nog en bra början på en ny vänskap. Massa hundpromenader, träningar och hundbus tillsammans. Det bästa ... dom bor nära!
Här lite bilder från dagen.





 



  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0