Semestern är slut

Så har den där dagen kommit. Sista semesterdagen. Jag ska inte klaga. Dessa 4 veckor har varit fantastiska med fint väder och värme. Vem hade kunnat tro det? Vi har gjort så mycket roligt och träffat fantastiska människor, ätit god mat och en massa shopping. Varit kulturella and you name it😉
Men nu är det dags för att jobba igen. Inget som avskräcker mig direkt men det är det där med tider! Även om jag vaknar tidigt så har jag inte haft någon tid att passa. Man har sluppit stressen.
Men nu är det allvar.
För att inte tala om den där utbuktningen på magen😣Ja, den har jag ätit mig till alldeles själv så det ska bli riktigt bra att få återgå till fasta tider och rutiner igen.
Hej då underbara semester! Vi syns om 1 år igen👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0