Härliga fredag!!!

Äntligen fredag! Siter fortfarande kvar på jobbet, denna vecka har varit körig. Idag "deadline" men nu är allt klart och jag kan återgå till normala igen, dvs normal takt i arbetet. Men veckan har gått fort och det är kul.
 
Igår hämtade jag min cykel igen, denna gång satte dom på "punkteringsfritt" däck, återstår att se om det håller, vi får väl se igen om ca 5 dgr. Fälgen o allt annat var det INGET fel på!
 
Iallafall hoppas jag att det är uppehåll när jag slutar för dagen, ska ner på stan och hämta min jacka
jag lämnat in för att få ny kedja. Älskar den jackan!
 
Imorgon ska de visst regna massor igen, vilken jäkla höst det varit! Bara regn i stort sätt, Usch! Imorgon hade
vi tänt att förlusta oss igen i Stockholm, bara komma bort från den här stan, det behöver vi verkligen.
Köper nog isåntfall med mig något tbart ikväll från stan, så slipper vi uppta tid med att stå vid spisen.
 
Måste hinna med att åka till Djuraffären också, måste köpa Standardt Immun, det bästa tillskott man kan ge.
Mer att läsa finns här om just den här sorten: Standardt Immun
Men det kan jag nog fixa på Söndag.
 
Södermalm i Stockholm
 
 
Bra fodertillskott, fast jag föredrar i pulverform

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0