Irriterad till max..

 
Åhh så irriterad jag var igår kväll, men bet ihop. Ger mig tusan på att den nya tvättmaskinen
är ett rent jäkla Måndagsexemplar som den låter vissa gånger då man centrifugerar. Självklart
låter maskiner när dom centrifigerar men nu låter den banne mig som en kabel är lös innuti.
Hade ju en servicekille bara för 1 månad sen pga att den läckte vatten ut facket. Då hittade han
ju INGET fel alls, men jag gav mig inte utan jag sa åt han att höja maskinen mera och kolla att den stog
plant, och visst hade jag rätt då!!! Den blev bra. Men nu låter det fasiken som den ska explodera!!!
Vågar inte tvätta senare på kvällen för då kommer väl grannarna att klaga.
Ska testa ikväll igen, sen ska jag ringa isf imorgon till "tjuriga service avdelningen". Tack o lov
är det garanti. Så trött att inte få hela saker. Nästa gång vill jag banne mig ha en toppmatad, dom
är betydligt bättre och hållbarare tycker jag personligen. och så helst en Miele.
 
Man får vara glad att vi fått ordning hemma iallafall, så himlans skönt. Hoppas nu bara på att
dom inom snar tid sopar gatorna också, känns ju inte så mysigt med så skitiga fönster som vi har nu,
knappt så man ser ut, men ingen idé att tvätta dom förrens gatorna är rena.
 
Ska se över en tid när jag ska bjuda hem tjejerna på något gott. Vi har nog en massa att snacka om
precis som sist, timmarna bara rusade iväg.
 
Och snart även utställning!!!! Helgerna framöver är fullspikade. Ska bli så kul med utställningen
och träffa min uppfödare + nya jag lärt känna på FB. Och alla andra glada härliga personer man känner.
 
Sen i Maj ska vi på mysdag i Stockholm och bara vara, ser jag fram mot verkligen. Det behöver vi nu.
Måste även sätta mig ner snart och boka in Hundträff, är på tiden nu. Kom gärna med förslag!!
 
Undrar lite.....................när kommer värmen och våren???????????
 
Arnold, Spike och Inga överst
Arnold den undre bilden.
 
Jag, Då och Nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0