Trevlig främmande....

Helgen har varit jättebra på sitt vis, förutom att mitt diskbråck spökar. Nu blir det bara sämre
och sämre så ibland kan jag knappt gå.
I helgen som var hade jag "singelhelg" och då hade jag främmande av vänner på lördagen.
Åsa och Monika kom över och det blev några timmars skratt och skoj, hela 5 timmar!
Har man roligt går tiden fort sägs det.
 
På söndagen så var det att handla lite, ute med hundar och fixa och dona och sen kom Conny
hem och allt blev frid och fröjd hemma. han tog över hundarna och allt så jag fick vila min rygg.
 
Nästa helg kommer vi ha fullt upp. Iallafall på söndagen för då är det utställning som gäller.
Lördagen ska vi iväg och fixa lite och det blir nog att äta ute lite lätt också om jag får bestämma:)
 
Som sagt, det har hänt otroligt mycket, mycket som jag inte tänker skriva ut  allt om. Men något har
kommit till kännedom och är rent sagt för jävligt, så jävligt det är skrämmande hur man kan göra en sån här sak.
Som jag skrivit ut i min grupp, så ställde jag en fråga som igentligen var ganska GLASKLAR vad man gör med
en sån här person eller personer. Men...hut går hem. Och igår satt jag och skickade den information jag har
till en kontakt jag har som jobbar oerhört seriös med omplaceringar av hundar, så nu kommer detta att informeras
på många ställen. Tack gode gud för det!
Här kan ni se frågan jag ställde:
 
Gemensam anmälan med alla bevis kommer att lämnas in. Den här personen/personerna
ska ALDRIG någonsin ha en hund!!!
 
Husse har också tränat lite lydnad igår med Arnold, han är så otroligt kontaktsökande
så det är riktigt roligt att se deras samspel.
Äntligen kommer det väder för att träna ute och vara ute mera. Och har vi tur
så får Arnold snart träffa en fralla tjej på några månader...ska bli jättekul!!!
 
Hundjänget 20/4-2013
Foto: Åsa Andersson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0