Helt otroligt...

Helt otroligt hur folk kan hålla på och att dom orkar. Kasta skit ideligen på
uppfödare och icke uppfödare, leta fel på uppfödare/hundägare. Självklart kan man tycka och tänka och även
ge tips och råd vilka bra uppfödare det finns, men alla kanske inte tycker lika,
men så långt tänker man inte. Det finns personer där ute på nätet som igentligen
borde skaffa sig ett hederligt arbete om dom nu inte har det, tänkte på när man har
så gott om tid att jävlas med andra så kan man ju inte ha ett arbete.
Vad är felet hos såna här människor igentligen? Varför sopar dom inte rent
framför sin egen dörr innan dom jäklas med andra? Ska det här verkligen vara vuxna
människor så skäms jag. VUXENDAGIS!!!
 
Jo jag vet, jag har gjort mina fel, jag lyssnade på fel människor och det står jag för,
och det har jag rett ut en gång för alla. Man lär sig förmodligen med tiden medans vissa
aldrig gör det.
Sånna här stackars krakar dom skapar sig både vänner och fiender på nätet, för det
är oftast där dom bara vågar hålla till, bakom sin trygga skärm, där ingen kan möta dom
öga mot öga, för då skulle dom förmodligen skita på sig rent ut sagt på svenska:)
Och sånna här personer drar oftast till sig och då syfter jag på vänner, dom svagaste,
dom som vill hamna lite mera i toppen, känna sig starka och betydelsefulla, fast dom igentligen
inte själva tänker på det alls. Dom kallas internetvänner:)
 
Men en sak dom här stackars följarna inte räknar med, att där ute i cybern, sitter vi valpköpare,
och uppfödare och alla andra och ser vad just NI skriver och hur NI uppför er. Rykten går ganska
snabbt, och vore jag en uppfödare skulle jag med stor sannolikhet skämmas över om att ha dig
som valpköpare eller så skulle jag inte alls sälja till dig, så tänk på det..ta dig en funderare,
oavsett om den här personen har mycket att säga som är bra när det gäller kunskap osv,
så är det faktiskt hur VI uppför oss offentligt som syns utåt.
 Idag kan jag och alla andra anmäla dig som SKK medlem
om du gör påhopp på enskilda medlemmar likväl som uppfödare. TÄNKVÄRT!
 
Med det tar jag helg och imorgon ser jag och Conny fram mot att träffa vårat härligaste bästaste
hundjäng för promenad kombinerat med träning♥ Tänk om alla hundmänniskor vore som dom
då skulle man slippa skämmas!!! Vi hoppas på bra väder.
 
OBS! Ni som funderat varför jag skrivit om det här beror på massa jävla skit riktat återigen till
en uppfödare som iallafall är ärlig och står för sin avel, vilket alla tyvärr inte gör, utan många
ggr mörkar sanningen...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0