Massor av snö...

Hur roligt är det att vakna och se att det snöar? Ja,ibland, men inte jämt. Nu är jag lite trött på den
faktiskt och längtar till vår och sommar. På något vis är allt mycket lättare då. Nu är det ändå bara
mörkt och trist, ingen sol i sikte alls, inte kul direkt! Vi behöver sol.
 
Som sagt, helgen har varit jättebra, inga MÅSTEN alls, så jäkla skönt. Vi har i princip bara varit.
På lördagen som sagt tog jag en runda med hundarna, riktigt skönt var det.
Lördagskvällen tog vi det lugnt med en tacokväll och film, jättemys var det!
 
Igår söndag tog Conny och jag en promenad utan hundar, riktigt skönt. Men tyvärr så strejkade både
rygg och ben hos mig, undrar hur länge till jag kommer klara av att gå? Ibland tänker jag så. Benen orkar
inte riktigt, men jag kämpar på. Vi gick in på Dollar Store och handlade lite, så billigt. Riktigt fina saker
finns det också i gammal stil som jag verkligen älskar. Efter det sprang vi in på Lidl som ligger intill, där
är jag sällan, men dom har så fina grönsaker och till halva priset mot för ICA`s hemma som inte äns
är fina. Dessutom nygräddat bröd hann vi på. Köpte Munkar samt äppelknyten. Så himlans goda.
 
Efter det gick vi med alla kassar hem. Då hade det börjat snöa mera. Väl hemma blev det kaffe och
äppelknyte, riktigt gott var det, hundarna fick smaka lite också naturligtvis! BORTSKÄMDA!!!
Conny busade lite med hundarna och sedan var dom trötta, skönt!
 
På kvällen gjorde jag ugnstekt fläskytterfilé med potatisgratäng och så såg vi filmen Dredd
 
 
 
Imorgon ska jag till tandläkaren och hoppas dom snart kan fixa min bakre tand, börjar känna värk och
den sitter också den lite lös...bara den fixas eller tas bort är jag nöjd.
Conny ska på onsdag till tandläkaren så jag blir tvungen att följa med att tolka.
Skönt iaf att hans tand gick att laga.
För övrigt hoppas jag det blir en bra vecka, inga direkta möten inbokade på jobbet iaf.
 
 
 
På vår promenad i söndags
 
 
Saknar Stockholm♥
 
 
Arnold och Spike har dragkamp, vem är starkast?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0