Hektiska veckor

Ja, ni märker säkert att jag inte skriver så oftas som förut. Jobbet tar nästan all
tid numera. Så mycket att lära, så mycket att göra, och det är så himlans kul.
Känns som att man bara lär sig mera och mera men ibland blir det också stressigt.
Det ska fixas nya nätverksuttag, nya datorer ska köpas, byte av mobiltelefoner, fixa
roller/behörighet för vissa program, möten osv...Dagarna går så fort att man knappt
hinner tänka och när man väl kommer hem så är man så trött för att man kopplar av.
Man ser verkligen fram mot helgerna, men då oftast har man en hel del att göra då med.
 
Kommer att bli en del kurser framöver, både arbetsrelaterat och privat, ännu mera tid
som kommer krävas, men jag ser det så himlans positivt.
 
Nu ska jag också ingå i ett "Pilot Projekt" då vi ska börja använda oss av Office 365
på jobbet, så där kommer man ju få enhel del att utforska.
Har lärt mig så oerhört mycket på kort tid och det är precis vad jag vill.
Att skaffa sig kunskap och utbildning idag är ett MÅSTE för att få ett jobb eller behålla sitt
arbete. Företag och arbetsgivarna har enorma krav på sina anställda, man måste hela tiden
utvecklas och gå framåt. Men det är ju det som är kul.
 
Nog om det, med hundarna är det bara bra. Arnolds klåda märks inte mer än normalt.
Så underbart och jag hoppas innerligt att det fortsätter, annars vet jag med stor sannolikhet
att det nästan beror på årstiden. Vi avvaktar och ser framåt.
Träningar har det dessvärre inte blivit så mycket av, men mycket sök. Parkour har liskom inte
blivit av så mycket men tänkte köra lite i helgen.
 
Måste också hinna med att baka, det är min tur på listan att ha med mig till jobbet på måndag.
Nu börjar vi närma oss Hundmässan i Stockholm, längtar oerhört.
Dessutom ska det finnas med en monter där just ang allergier och sådant. Spännande.
Ja sedan alla trevliga vänner är förstås höjdpunkten den dagen eller att skapa nya.
 
Julfest på jobbet går av stapeln den 13/11 så nu har man panik vad man ska ha på sig då.
Nu ser jag fram mot en härlig helg.
Må så gott alla!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0