Blir inte förvånad hur människor är...

Blir väldigt besviken mer och mer angående människor och
deras pålitlighet, undrar om det snart finns någon att lita på?
En uppfödare och vän till mig har fått brev från SKK och dom som vet
vet också vad det handlar om. Det är så löjligt att huvudtaget engagera sig
att huvudtaget anmäla för INGENTING. Om jag uttalar mig om att vissa personer
inte ska ha hund, så står jag för det, och det har jag gjort. Om jag vill tala om för
andra att den och den ska inte ha hund, så står jag för det. Men sen att folk är så
fula att sitta och ta sig tid att kopiera sånt från en logga för att försöka sätta dit en uppfödare
så funderar jag faktiskt på hur det är ställt. Och sedan, börjar jag faktiskt undra vad en del organisationer
ödlsar sin tid på igentligen, istället för att kanske jobba med det dom bör göra.
Att det finns falska människor, kommer det alltid att göra. Människor som nässlar sig in
i andras liv och sedan vänder kappan, det har man erfarenhet av. Dom tål helt enkelt inte
sanningen, för den är dom så långt ifrån själva. Människor som slänger sina ben på ryggen
och drar när det hetter till, finns en uppsjö av, tyvärr. Ingetdera kallar jag för vänner!
Jag som VÄN, ställer upp förmina vänner i vått och torrt och lägger inte benen på ryggen
det är vänskap för mig. Sådan är jag, och dom som verkligen känner mig, vet också om det.
Jag verkligen ogillar folk som försöker vara en vän, men det lyser igenom, och oftast är det dom
som är dom falskaste. Dom nyfikna. Dom som inte vågar stå för sanningen och stötta.
 
Men nu är vi flera vänner som ställer upp, oavsett om man varit engagerad i det hela eller ej
och vi vänder inte kappan!! Aldrig!
Tillsammans är man alltid starkare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0