Hur f*n är Svenska Rättsystemet funtat igentligen???

 
Åklagaren hade yrkat på 2 år och 9 månader för Arslan Gökhane som torterade sin
valp "Lillebror" till döds. Igår fick vi meddelandet att han släppts på fri fot. Fri att
sticka från Sverige. Det man kan undra är...vad hände??? Alla bevis och allt
hur valpen såg ut, alla tidigare straff? Dom som sett hur lilla Lillberor såg ut när
han hittades, kan aldrig tro att att det är gjort av en människa. Men iof den här människan
är ingen människa, jag anser han vara ett odjur och borde behandlas därefter.
Vad gör man nu? Är det fritt fram för alla dårar att misshandla våra djur? Är det så Sveriges
lagar är? Isf måste jag säga att jag verkligen SKÄMS att vara svensk:(
Att se dessa bilder på lilla Lillebror var det jävligaste jag sett och jag hoppas innerligt att den här människan
isf blir jagad hela sitt liv. Men arbete med att underätta alla organisationer utomlands bl.a Tyskland som
dom fått information om att han ska fly till. Hoppas dom kan ta lagen i sina händer sedan.
Vad har han för rätt att göra det här och sedan kliva ut som inget har hänt? Vad hände? Men klart, i vissa länder är hundar inte värda ett skit!  I mina ögon är ett AVSKUM!!!
Jag är så oerhört ledsen och sänder mina varmaste kramar till Kenneln och tankarna till fina Lillebror♥
Eloge till alla som kämpar, Ni är Guld värda♥
 
Sånt här får bara inte ske!!!!

Kommentarer
Postat av: Monika

<3 <3 <3

2012-12-12 @ 14:20:16
URL: http://cliffordobacchus.blogg.se
Postat av: Anki

Kraaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0