Snöstorm!!!!!!

Igår var det inte roligt att ta sig till jobbet, dom hade inte plogat något
förutom att jag såg att dom gjorde det på vägarna! Så det var bara att pölsa
i snön och snöstorm, väl när man kom till jobbet så dröp svetten om en, för det var
ju inte kallt ute.
Inte hade dom plogat på hela dagen heller, och jag kom från jobbet ganska sent
då jag var i ett ärrende ut i Produktionen. Så då var det bara att gå hem i storm
och snödrivor. Imorse var det betydligt enklare. En fantastiskt promenad i morse.
Däremot kan jag se nu, att det kommer in mera snö!
Imorgon vill jag att det ska vara soligt för imorgon kväll har vi julfest
på jobbet. Ska bli riktigt trevligt! Gör sällskap med min grannes man ner.
 
I helgen blir det massa att göra igen, känns som man alltid har fullt upp.
Den här veckan har gått fort, och varje dag när jag kommit hem så
har Conny tänt en massa ljus. Så mysigt. Igår blev jag dessutom serverad
varm glögg så fort jag kom hem....min underbara bästa sambo♥
 
 
Kolla in min reskarta jag gjort genom åren
+ många fler som inte går att lägga till:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0