Tvättmaskin

Sitter på jobbet och har snart rensat det mesta, men väntar dock på
en rejäl omgång till. Men det gö ringet, dagarna går så fort och det är
precis vad jag gillar.
 
Som jag skrev eller jag kanske inte har skrivit det här utan på FB så
börjar vår tvättmaskin sjunga på sista versen. Troligtvis kan det vara
trumlagret eller något liknande och det är ingen idé att laga det med tanke
på vad det kostar med reparation och timkostnad. Dagens tvättmskinen håller
ju oftast högst 7 år och min är nästan 6 år eller mera, men har varit helt suverrän.
Men nu har jag köpt en ny, och hoppas få den levererad före jul men det tror jag inte,
men det gör inget, bara att veta att en sprillans ny är på ingång är den bästa julklappen.
Och framför allt A-klassad vilken min nuvarande inte är.
 
För övrigt är det + grader ute och ser almänt tråkigt ut, men snö inväntas till helgen
om man nu ska tro det som skrivs. Vi får se.
 
Snart är det lite fika pause på jobbet och på fikabordet står en bamsekorg med godis.
Jag håller mig...:)
 
En mycket trött Arnold igår kväll
 
Vardagsrummet
 
Köket
 
Sovrummet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0