Vom og Hundemat (VoH)

Nu har Arnold ätit VoH med enbart kyckling i 3 dgr som enbart består av kött, skinn och skråv från kyckling, inga som helst tex ben och sådant. Detta foder är mycket bra för allergiska hundar. Dessutom är VoH fritt från allt spannmål! Arnold mår toppen och redan efter dessa 3 dgr har han inte alls kliat sig mycket, vilket han faktiskt inte gör annars heller, han kliar sig inte alls som en allergisk hund gör, hans munhygien är bättre. Kan detta vara möjligt? Att redan efter 3 dgr bli så bra? Jodå, jag läsde om att det var andra som märkt samma sak.
Hans avföring har visat sig helt ok, bajsat betydligt mindre och inga högar. Så nu är det bara att handla en låda så man står sig.
 
Inga får Bravo burgare med Vilt och verkar fungera toppen på det. Så det kommer bli hennes framöver.
Har även fryst in potionsförpackningar på torrfoder som jag ger ibland.
 
För övrigt var det en mycket kall morgon, när jag satte mig på cykeln till jobbet
var det -17 gr...men det var ritkigt uppfriskande att ta sig till jobbet. SKÖNT!!!
 
BRAVO Vilt till Inga
 
VoH, kyckling till Arnold (färskfoder)
 
Träning i skogen 2/12-2012
 
♥De bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0