Att få tiden att räcka till

 
Har fått en del PM på facebook om när nästa Hundträff kommer bli. Jag är jätteglad att
så många verkligen gillar det, det gör vi också. Träffa alla fina hundar och hundägare.
Det är också jätte socialt för våra hundar och många av hundarna behöver säkert mera av
det. Vi skulle ju även kunna ha lite träning på vägen när vi går.
Tex, en del hundar har svårt för hundmöten, andra hundar huvudtaget. Att jobba lite med det
är också bra under promenaden. Förena nytta med nöje!
 
Men jag har bara haft så svårt att få till det, alltid är det helgerna man är fri och då ska
allt göras som man inte hinner med i veckorna.
Sen är det ju alltid problem för en del som inte har bil, svårt att ta sig till bra platser.
Så oftast blir ett par ställen man har att välja på. Sen kan jag inte behaga alla med datum och tid,
det fungerar inte. Samtidigt som man anmäler sig om att man ska komma och så kommer man inte
alltid är det liksom något. Att avanmäla sig på FB samma dag 30 min före, VEM ser det?
Jag kollar då inte FB när jag är på Hundträff.
 
Men jag ska försöka ordna till en träff och dom som kan komma, kommer och dom som inte kan,
kan inte, så är det! Jag klurar på det för en Hundträff ska vi självklart ha!!!!!
 
Sen är det riktigt roligt att så många läser vår Blogg, hade över 100 besökare här om dagen!
Det hade jag inte på vår Hemsida, skitkul!
 
Bloggen handlar ju iof inte bara om hundar utan allmänna ting också, blandad kompott liksom!
Hjälper även till att förmedla hundar som behöver hem och då från personer jag känner till.
 
Kram till alla våra Bloggläsare♥♥♥
 
 
Två bullterrier som var med på en av våra träffar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0