Tankar om allt som hänt....

 
Mina tankar har farit runt ända sen jag slog på min mobil imorse
och läsde att finaste Lindas hund Tyra var borta:( Första tanken
var nästan panik!!! Herregud....Linda är döv, Tyra är döv!!! Vem ska
hjälpa dom??? Men efter ha läst på FB så förstod jag. Då började mitt
arbete, hjällpa till att DELA och DELA och DELA! Hela dagen har jag känt
mig maktlös, hade så gärna velat skita i mitt jobb och åka upp med tåget
till Stockholm och hjälpa till i letandet.
 
Men så för någon timme sedan kom bekräftelsen....Tyra är återfunnen efter
22 timmar!!! Kunde inte hålla tillbaka tårarna längre så jag berättade för
arbetskamraterna och dom förstod direkt.
Jag vet att i detta fall reagerar jag starkt, dels för att det är en döv hund
och dels för att Linda är den mest fantastiska person jag lärt känna.
Inte nog med det, för ett tag sedan fick hennes andra hund Azi somna in, också en
dövis. Azi har haft ett fantastiskt liv hos Linda. Det är så svårt att beskriva med ord
hur hon verkligen passar med hund.
Nu när Tyra är tillbaka, så ösnkar jag dom den mest mysigaste stund tillsammans
och dom ska veta, att VI var många som hjälpte till på vårat sätt i sökandet
bara genom att DELA på alla ställen vi bara kunde!
 
♥♥Mitt hjärta slår EXTRA för alla DÖVA hundar och så kommer det alltid att göra♥♥
Älskar våra hundar...

Kommentarer
Postat av: linda & tyra

tack tack tack tack för hjälpen!!!!!!!!!!! <3

2012-11-08 @ 22:53:33
URL: http://www.astirazalea.blogg.se
Postat av: Anki

Kram fina Linda och puss till fina Tyra!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0