Vilken vecka!!!!

Äntligen fredag!! Det har varit otroligt mycket men samtidigt enormt
lärorikt. Denna veckar jag dessutom varit ute en hel del i Produktion
och testat Datorer efter ett massutskick i någon uppdatering som
skapade "blåskärmar". Igår gjorde jag tester på några datorer tillsammans
med en data tekniker. Allt flöt på jättebra och vi kunde gå hem med gott samvete.
 
Idag har jag checkat av en del saker på jobbet så allt fungerar. Ska också
sluta tidigare idag då vår Målare kommer till oss och ev börjar han nog
riva tapeten redan idag, det är ju ingen stor grej, bara i ett hörn. Sedan ska det
naturligtvis spacklas och sånt efter att allt har torkat efter vattenskadan. Sen
får väl vi komma överrens om vad som är bäst, en fondtapet eller måla dessa 2 väggar
 
då jag inte ska fixa hela vardagsrummet. Det orkar jag bara inte med just nu.
Vi bor så trångt och vart gör man av alla möbler? Så vi får lösa detta på bästa sätt.
Vi letar ju ändå lägenhet eller något annat, men det tar tid, alla idag har "kösystem",
och vi är kräsna. Något så när närma till mitt jobb då jag är bortskämd idag med 5 min.
Uteplats och helst hörnet av ett hus. Lite mera öppna ytor vill vi också ha.
 
Efter att målaren varit hos oss idag så tar vi kväller, förmodligen blir det Conny
som kommer göra sin egna pizza, han gör den bara så himlans god, älskar när
han gör den och när man blir serverad:)
 
I helgen tar jag kanske av tratten på "lillen" för ska ändå ta bort stygen på måndag
och då får vi äntligen svar på analysen! Hoppas bara nu på det bästa!
 
Jag ska också passa på att dona och fixa hemma denna helg, det behövs verkligen.
Måste också få tid att få träffa min vän med amstaffvalpen, är så sugen få pussa valp!
Måste också säga att lilla Arnold har varit så jäkla duktig med tratt och allt under den här tiden.
han har liksom hittat sina egna knep att kringgå problem med att ta sig fram.
För att påminna återigen: SMART FRALLA♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0