Conny träff med sin dotter

Idag åkte Conny för att träffa sin fina dotter Cissie. Han tog bussen från stationen. Själv skulle jag träffa en gammal kollega som jag inte träffat på länge. Vi började med en lätt lunch på stan och en massa prat blev det. Saknat henne jättemycket just för att hon är en sån fin person. Sedan for vi runt på stan och fick oss en massa goa skratt. Barn pånytt:-).
Cinny hade en fantastisk dag med sin dotter och han skickade mig ett jättefint foto på dom. Glädjen var stir för far och dotter. Äntlugen har allt ordnat sig o vi alla är glada o lyckliga. Hoppas en dag hon är hos oss, jössös vad jag ska skämma bort henne då. Hon är så fin.

På kvällen åt vi en Subway och såg film. La oss tidigt då vi alla vae trötta. Idag hoppas vi på lite träning med dövisarna.
En jättebra helg har det varit!

Kommentarer
Postat av: Anki

ATT BLOGGA FRÅN MOBIL ÄR INTE ALLTID LÄTT:-)

2012-10-07 @ 07:30:54
Postat av: Monika

<3<3<3

2012-10-07 @ 11:28:36
URL: http://monkanocliffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0