Imorgon gäller det..

Från och med ikväll ska lilla Arnold fasta då han ska till vetrinären och genomgå en operation av knölen jag tidigare skrivit om.
Fast jag tycker det känns skönt att få det gjort så känns det dock
i hjärtat. Hoppas det inte är något allvarligt utan just bara en blodknöl.
Att söva en hund vet vi att det alltid finns en risk, men just "frallor" är alltid en större risk, så därför känns det som man är en riktig
hönsmamma, men då får jag vara det. Nu håller vi bara tummarna.
Kl 09.00 imorgon är det dags. Jag har tagit ledigt från jobbet också
så slipper man sitta där och oroa sig hela dagen.

Idag fick jag den nya bärbara installerad och levererad på jobbet.
Trodde det skulle vara svårt då allt är nytt, nya program och så, men jag var snabbt inne i det och löste samtidigt ett fel som uppstod. Kanske jag lärt mig något nytt??

Idag hade vi också ett kort möte, personalinformation. Jag har
fått en ny IS/IT chef från och med 1/12. Det blir nog bra, men han sitter i Malmö och kommer vara här varannan vecka 2 dgr i veckan.
Vi får hoppas på det bästa och allt kommer att gå bra i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0