Trött på jobbdatorn:(

 
 
Idag har jag liksom haft fullt upp och har massor kvar att göra på jobbet. "Deadline" imorgon. Men jag hinner nog med allt om bara denna förbannade dator kunde göra som jag vill. Att sitta och jobba på en IT avdelning och samtidigt så sitter man med uråldriga datorer är skrämmande. Här byter man ut datorerna vart 3:e eller 4:e år tror jag det är. Så jag sitter alltdå med en häck XP med Internet Explorer 7, så då förstår ni. Att byta upp sig kostar pengar. Men imorgon är det jag som ringer och uppgraderar min Explorer till senaste, annars åker den i golvet:):)
Iaf, så ha rjag väl börjat förstå denna blogg lite mera. Har ju min Matblogg på samma, men den kör jag ju samma jämt på. Här måste man tänka till. Hemsidan är man ju van vid och allt blir så perfekt när man gör något, tror jag iaf. Men på jobbet kan jag inte göra mycket med den, fö rmin webläsare stödjer inte den..hahahahaha!!!! Här sitter jag dagarna i ända och jobbar i tunga program, som bl.a SAP, låser sig och gud vet allt. Nog om det. Går no ghem i vanlig tid idag, ska se om dåren är klar med min cykel. Sen är det väl bara att vänta 5 dgr igen tills luften pysigt ut. Då vet jag att det är fälgen det är fel på, fast det vet jag nästan nu men ingen vill höra på mig. Kanske borde ha blivit cykelreparatör istället????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0