Igår blev en lång dag

Igår tisdag blev en väldigt lång dag, men trots det gick den oerhört fort.
På eftermiddagen hade vi seminarium som inriktade sig mot SÄLJ.
Det är oerhört tufft där ute på marknden nu. Men iallafall så höll vi till i självaste
höjdarhuset....OTTAR och dessutom i styrelserummet, mycket trevligt. Vi hade en jättebra
och informationsrik eftermiddag där vi kom fram till en massa ideer. Sen ska dom naturligtvis
tas i bruk också.
 
Kl 17.00 var vi och käkade buffé som jag ordnat i Stadshusrestaurangen, riktigt gott var det.
(Italiensk buffé).
 
Kl 19.00 var det då dags för Bowlingen på Strike. Själklart la jag första Striken och det gick
väldigt bra för mig för att vara exakt 4:e gången jag spelade i mitt liv. Lite senare gjorde jag
faktiskt 3 Striker på raken och då var jag glad. Ja, jag måste nog säga att det gick ganska
bra för mig iallafall. Mycket trevligt hade vi och vi var ett glatt jäng.
 
Kom hem ca 20.30 alldeles lagom, men då var jag mör. Men lyckliga familjemedlemmar
som väntade iallafall♥
 
Kan tillägga....Inget roligt att vakna idag......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0