Jobb hela helgen...

I fredags satt jag och suckade på jobbet och funderade på hur jag huvudtaget skulle hinna
bli klar med allt jag hade liggandes. Men jag betade av det mesta envis som jag är. Strul med
skrivare, lyckades fixa det med, orkar inte vänta på hjälp. Skam den som ger sig! Ogillar
verkligen att vara beroende av andra, vissa saker ska man bara kunna utföra själv helt enkelt.
Helt plötsligt kommer det ett PM på Facebook från sambon där det står att han ska börja städa!!!
Jag tänker, vaddå städa??? Ingen idé så skitigt som det blir medans målarna är där, för dom var
ju lång tifrån klara när jag lämnade hemmet på morgonen. Så jag trodde inte riktigt på det. Känner
sambon att ibland kan han skämta:)
Men kom hem, öppnade ytterdörren och såg.........en ny hall!!!! Klev in och stängde dörren och
möttes av 3 glada hundar i FRIHET!! Tittade mot vardagsrummet.....KLART!!!!! Lycka, jag
kunde nästan inte bli gladare, vilken helg!!! Joddå, sen var det ju bara grovgörat kvar. RENSNING!
Men vi bestämde oss för att på lördagen åka till Erikslunds ShoppingCenter och IKEA för att inhandla
det vi bestämt oss för innan. Vi började med att äta på MAX, för vi OGILLAR verkligen sluskmaten
på McDonalds. Blir sjuk varje gång jag ätit där förut, inte konstigt med tanke på hur länge maten
ibland ligger. På MAX gör dom allt efter beställning och då alltid färskt dessutom. Inga pommesfrites
som legat 1 timme i gammal olja heller.
Sen bar det iväg till IKEA och handla. Sen handlade vi 2 st dockningsstationer till våra Galaxyn,
hur smidigt som helst. slipper man använda dom dåliga laddarna som alltid medföljer. Dessutom
var dockstationerna billigare än laddare är!
 I stort sett har vi hållt igång hemma hela helgen, och imorse gick vi upp tidigt och startade kl 7 med
att fixa i ordning och nu börjar det likna något. Städat idag och nu tänker jag avsluta kvällen med
att fixa Tacos och sen blir det film.
Sen blri det att aktivera hundarna i massor fr.om i morgon, för dom har verkligen kommit i kläm
den sista tiden.
 
Hallen
 
Imorgon släpps Hobbit, den ska vi köpa
 
Hundjänget med brillor
 
Kartong leken
 
En go staffepuss av Inga
 
 
Ipad eller Samsung Galaxy Tab2? Valet är enkelt, Samsung klart bäst i test. Och jag ogillar
verkligen ett system som bestämmer vad jag får göra och inte göra. Så denna får det bli
framöver eller snart. Min gamla stationära går i graven, ogillar verligen att sitta framför den
känns så omoderna och tar tid att starta upp. Sitter ju bara med mobilen nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0