Hundpromand planerad

Äntligen har jag planerat in en Hundpromenad igen med jänget! Bara att hoppas så många
som möjligt kan och vill. Så på lördag ska vi träffas och gå på promenad blandad med träning.
Vi får inte glömma att passivitet är en himlans viktig del i den vardagliga träningen.
Så vi tänkte gå i stan och gallerior och samtidigt stanna så dom får vila sig mellan varven.
Ska bli jättekul att ses igen.
 
Det var meningen att Conny skulle åka bort till sin kompis i helgen men han avvaktar
och gör det i Mars istället, så han kommer att följa med också på lördag♥
 
Jag har satt REGLER för våra Hundpromader/träffar bara för att....
 
  • Inget flexikoppel
  • Hålla distans
  • Vi är vänliga mot personer som vill stanna och prata
  • Vi går åt sidan vid möten. RESPEKT
  • Bajspåsar och vatten bör medtagas

Detta är några av mina regler och vet att vid tillfällen så har det inte följts

och då har det varit att man inte gått åt sidan i spår när det kommit mötande.

Det här är enkla regler och inte svåra att följa.

♥Döv kärlek♥
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Wiii...
Längtar!

:)

Kram

2013-02-18 @ 10:31:40
URL: http://grandblossoms.kennelsida.se/
Postat av: Anonym

Blir jättemysigt ♥ Ses där. Kraam ♥

2013-02-18 @ 10:53:01
Postat av: Lisbeth

Glömde skriva mitt namn;) Förlåt.

2013-02-18 @ 10:53:47
Postat av: Anki

Nu tjejer håller vi tummarna för BRA väder!!
Kram till er♥♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0