Hundträff 23/2-2013 kl 12.00

Så hade vi vår PREMIÄR för årets riktiga Hundträff, och vi blev rätt många iallafall vi som alltid oftast ställer upp.
Vi samlades vid Hamnen i Västerås kl 12. Först stog vi och pratade och hundarna fick träffas.
Något som alltid förundras mig är att alla dessa hundar går så otroligt bra ihop. Staffar, amstaffar, pitmixar, fralla och Jack Russels...så härligt!
Att det finns en och annan tik som säger ifrån det är fullkomligt normalt när hanarna blir för närgångna:)
Speciellt Inga men hon bryr sig liksom inte så, hon vaktar familjen mera har jag märkt. Det kan "smälla" ordentligt om hon sätter den sidan till och vi inte är på vår vakt. Men då är det vårat fel och inte alls hennes.
 
Vi gick från hamnen allihopa och in till stan, där vi möttes med mycket positiva leenden. Många ville stanna och
få sig pussar av våra hundar och det var främst eller bara äldre människor. Trot eller ej, men just äldre människor
är faktiskt mer positiva här i stan och riktigt trevliga. En dam ho nbara kom fram och var helt begaistrad i Inga som i sin tur blev överlycklig som hon alltid tyvärr blir och ska pussa hela ansiktet, men den äldre damen bara njöt och fortsatte, så himlans gott och se.
Vi gick också in i Gallerior där Åsa faktiskt LURADE mig med Arnold och Inga att åka rultrappa:):) Tack ÅSA♥
Jag har ALDRIG åkt rulltrappa med hund så det blev premiär för mig, kallsvettig och dessutom är jag
höjdrädd. Men det gick så jäkla bra att jag blev stolt över mig själv! Så jag ville fortsätta åka rulltrappa:):)
Alla hundar skötte sig exemplariskt och visade upp sina bästaste sidor.
En del  människor stannade till och tog upp sina mobiler och t.om fotade oss, ett helt ekipage med hundar
i gallerior som invaderade!
Det var en mycket trevlig och bra dag, dessutom fick 2 kullsyskon Bacchus och Mollan träffa varandra
från Åsas Kennel. Så mysiga hundar, skulle vilja säga med mycket BRA mentalitet, just vad jag skulle
vilja ha. Åsa gjorde dessutom premiär att åka buss med Mollan som hade skött sig suverränt och
viftade med svansen hela tiden, Mollan tyckte sannerligen det här med att åka buss var jätteskoj!
Hoppas få se denna otroligt fina tik i ringen framöver, hon kan bli farlig motståndare!
Efter några timmar på stan så stannade vi till mitt i city och spände fast våra hundar och tog den
sedvanliga fika pausen som vi oftast brukar göra.
Inte nog med det, Arnold och Mollan blev nog riktigt betuttade i varandra. Hela tiden skulle dom
vara nära varandra och Arnold såg riktigt nöjd ut. BRA val Arnold, man väljer tjejer med stil!!!!
Nu ser jag fram mot nästa träff, den ska jag komma överrens med Admingruppen på FB med.
Tusen tack alla Ni underbara som ställde upp och gjorde denna träff så lyckad♥
Massor av tack till Åsa för alla fina foton jag snott♥
Många foton finns redan i vår grupp...
 
 
Underbara Cliffen♥
Foto: Åsa Andersson
 
Conny med vår familj♥
 
Mitt i City
Foto: Åsa Andersson
 
Gruppbild igen
Foto: Åsa Andersson
 
I en av Galleriorna
Foto: Åsa Andersson
 
Spike, Inga och Arnold♥
Foto: Åsa Andersson
 
Vackra fina Mollan♥
Foto: Åsa Andersson
 
Samling kl 12.00
Foto: Åsa Andersson
 
Åsa Andersson med vackra Mollan, Lisbeth med fina Enzo och Lena med fina Zaqira♥
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Tusen tack själva :D

2013-02-24 @ 18:39:22
Postat av: Anonym

Tack själv!! :)

Satt också och tänkte på de i går kväll att alla hundar va så trevliga mot varandra! Jätte skoj! :D
Tyckte Inga va jätte duktig mot Mollan och Mollan lysande så fint på tant Inga också :)
Jätte trevligt gäng!!
Kram

2013-02-24 @ 20:35:38
Postat av: Åsa

Anonym = Åsa ;)

2013-02-24 @ 20:36:40
Postat av: Åsa

Anonym = Åsa ;)

2013-02-24 @ 20:36:41
Postat av: Anki

Alla hundar var helt underbara, precis som ägarna♥♥♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0