Snart helg, härligt!!!

Nu är det efterlängtade fredagen äntligen här. Ikväll få rman hitta på något gott och gärna enkelt att äta.
Känner inte för att slösa bort en hel fredagskväll med att stå vid spisen. Sen ska vi fortsätta se på vår box
"Once upon a time" 
 
Den är faktiskt väldigt bra och handlar om 2 världar. Folk från en sagovärld hamnar i en normal värld.
Finns massa bra filmer och nya bra filmer väntas komma nu framöver.
Väntar bara på att få köpa "Vampire Diaries" nya men det tar nog ett tag till.
 
Imorgon ska vi iväg och handla lite saker vi behöver, och framför allt färskfoder.
Går jättebra med laxen också nu på Arnold, pälsen är superfin, rodnad borta. Härligt!
Förmodligen blir det lunch ute också i vanlig ordning. Vi brukar åka rätt tidigt så man brukar
bli rätt hungrig framåt den tiden vi är där.
 
Hoppas vi slipper snö och slask denna helg, för då hade jag tänkt träna på söndag med Arnold.
Kanske jag kan lura med mig Conny så Inga får sig en rejäl motion också nu när hon löper.
Men hon är så go nu när hon löper, vill gärna mysa och vara nära, och hon är igentligen ingen sån tik,
hon har aldrig gillat att mysa eller vara nära personer. Men allt förändras tydligen med åren.
Hon har nyss börjat löpa och hon brukar löpa hela 20 dgr.
Ja och Arnold ska vi inte prata om, totalt galen...man riktigt ser blicken..."jag vill, jag vill" i han...ser nästan stressad ut, så kastrering helt klart!
 
På jobbet flyter allt på, jobbat undan det mesta som skulle vara inne igår. Skönt! Men ändå inte, vill ha massa att göra, liksom sådär lagom.
Nästa vecka däremot, möten och kurser och så ska jag ha Utvecklingssamtal (PDA) med min nya chef för första gången. Hoppas det går bra.

Nu dags för lite kaffe på jobbet....
 
Vill passa på att önska Er alla en riktigt trevlig helg, så hoppas vi på mycket sol!
 
 
Västerås från förr....NOSTALGI för många...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0