Snön faller...

Trodde det skulle vara bra väder idag men snöar och med snudd på storm. Ingen hundträning, men tog en runda med hundarna ändå, så skönt att bara gå och vara, och speciellt skönt för ryggen att få starta morgonen
men en kortare promenad. Halt och mycket snö var det, men jag gick i rask takt ändå.
Har kommit på att man aldrig ska planera hundträning för hittils har det aldrig fungerat, då har det
varit skitväder. Men idag fick vi iallfall en skön promenad och det behövde Inga med tanke på att
hon löper. Annars burkar hon gnälla pga sina tassar men idag riktigt njöt hon såg jag. Hon tittade sig omkring
och kollade även till så jag var med. Gulliga snuttan!!!
 
Igår hade vi en mingeldag på jobbet med Verksamhetsutveckling, vi fick bl.a gå runt till olika stationer
för att se vad som gjorts och vad som pågår. Snacks på alla ställen i stort sett. Mycket bra information gavs.
Allt handlar om att se framåt att utveckla saker och ting. Lunch fanns, kyckling/curry wraps och skaldjurswraps.
Jag hade lunch med mig för igentligen skulle vår avdelning INTE vara med då vi tillhör Staben men vi hakade på
ändå pga intresse. Och det blev en riktigt bra dag och man fick prata med många man kanske inte alltid pratar med. Ont i halsen och lite krasslig var jag, men det gick. Kvälen avslutades med AW på Blue Moon Bar för dom som ville, jag avstod för att jag inte kände mig OK. Men jag tror av FB att alla fick en bra och blöt kväll:)
 
Den här helgen är en av dom första vi inte har planerat något, men man har att göra hemma ändå.
Men det känns skönt, man kan inte planera o planera jämt man måste få tid för sig själv också, viktigt.
 
Ikväll blir det tacomys med film, ser fram mot det!
  
 
 
 
 
Favoritserien♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0