Det här med löp....

Ja det här med löp är inte alltid roligt och många tikar kan bli riktigt knepiga.
Inga kom in i sitt löp idag eller kanske igår kväll. Hon är ganska mysig och vill gosa mera,
men så var hon inte från början på sitt 1:a löp.
Tiktrosor är inget som vill ha, har provat en hel del och även sånna som sitter som berg på henne.
Hon är tillräckligt smart och tar av sig dom genom att gnida av dom.
 
Här kan ni läsa lite om just löpets olika cirklar:  Tikars löp och skendräktighet
 
Sen har vi då Mr Arnold, den hormonstinta hanen som vill på allt och alla. INTE roligt kan jag säga
då jag varit van att inte äga en sådan hanhund. Men allt går och sen lär vi inte märka av det:)
 
Panik på jobbet, bara i stort sett IT som fungerar, all övrig kommunikation ligger nere. Kommunikationen
mellan Tyskland och Sverige katastrof, krismöten för fullt nu. Sånt här får bara INTE hända.
 
Låt mig vara! Jag löper...
 
 
Igår wookade vi, så detta har jag med i min matlåda idag, MUMS!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0