En TOPPEN helg!

Vilken härlig helg jag/vi haft. I fredags åkte jag till frissan efter jobbet, eller jag slutade lite tidigare. så skönt att sätta sig och få bli ompysslad, dessuotm är hon världens bästa frissa, vi kan prata om allt. Och nu har vi bestämt oss för att träffas med hundar, strålande! Själv har hon renrasiga Chihuahor och hennes dotter har en amstaff/rottis blandning, Fredagskvällen slutade med "Spicy Hot" och bra film. I lördags fixade jag mig i ordning för att träffa bästaste hundtjejerna. Vi gick först till Igor och tog baugutte med valfritt ïnnehåll, jag tog Skagen. Till det fick man valfritt dricka så jag tog kaffe och chokladboll som ingick. Mycket bra ställe och bra priser och väldigt fräscht. Det blev mycket snacka om genetik och avel och hundar och träning och förstås utställning. Genom att Åsa är uppfödare så fick vi mycket att lära oss och så jäkla intressant. Tiden gick så fort så vi höll på att bli utkastade, men vi bestämde oss för att gå vidare. Så vi gick till härliga Café Gränden, en av mina favoriter på singeltiden. Så där fortsatte jag att smälla i mig av läckerheterna. Och vi fortsatte förstås hundsnack. Klockan bara sprang iväg. Väl hemma sen på lördagskvällen, för klockan hann bli kväll, så hade Conny ordnat pizza. Så gott, och självklart var jag både frusen och allmänt halvtrött, så vi slog på en film. I går var det söndag och jag bara var. Handlade lite och tvättmaskinen gick varm hela dagen, skönt att få undan en hel del tvätt. Kvällsmaten bestod av pannbiff, grönsaker, potatis och pepparsås. Riktigt god blev dessutom såsen! Nu är det ny vecka, och hoppas jag slipper massa möten och får massa gjort på jobbet istället.
 
 Vill ännu en gång tacka Åsa, Lisbeth och Monika för en supertrevlig lördag, det gör vi om snart igen! Ni är BÄST!
 
Åsa snackar genetik..
 
Finaste nallen fick jag av Åsa♥
 
Inga tar hand om Arnold på sitt vis, och han ser ju ut att njuta:)
 
Dövis kärlek♥
 
Spike sover medans husse fotar han
 
Blandade gamla bilder, bl.a från Ingas utställning då hon var 4 månader
 
Jag ställer Inga 4 månader och så är jag handler åt en mops
 
Jag och Arnold myser♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0