Hemma idag!!

Idag blev jag tvungen att stanna hemma, vaknade med huvudvärk och illamående, precis som för många år sedan då jag gick i väggen, kändes äckligt o går inte att förklara. Kontaktade jobbet och gick sen och sov igen. Vaknade och kände mig bättre. Behöver nog mera sömn än jag får. Är fortfarande trött men huvudvärken är borta, skönt.
 
Begravningen av min vän är över, den var väldigt fin men otroligt sorglig. Det var svårt och mycket tungt. Så mycket man ville säga som aldrig blev sagt. Så många tankar som bara blev till tankar. Men nu har du det bra och slipper all smärta och du vet iallafall att vi saknar dig alla.
Kan meddela att du fick ett till litet barnbarn, en kille. Men du kan nu se ner och se hur fin han är♥ Ett barnbarn till som du aldrig hann få träffa. Barn och barnbarn som du verkligen levde för, som höll dig uppe. Att få ta ett sista farväl av dig var jobbigt men ändå bra att få göra det. Men i mitt hjärta finns du alltid kvar och med alla minnena.
 
Den sista tiden har det varit mycket och det är nog det som tagit på mina krafter med att jag inte sovit dom timmar jag behöver, måste ta tag i det nu innan det blir för sen. Mycket ansvar ligger på mig hela tiden som måste göras och det är nog mycket sånt som uppdagas nu. Ibland måste man stanna upp och tänka på sig själv, vilket jag har svårt för. Dags att tänka om.
Pratade med min nya chef idag som var orolig, kändes så skönt att veta att äns chef är mån om sina anställda. Att han alltid finns där om man behöver hjälp eller prata.
 
Men imorgon går jag nog till jobbet igen, är ju inte van att vara hemma, nästan aldrig sjuk, känns konstigt då jag liksom inte är sjuk direkt heller. Dessutom är det härliga fredag! Hoppas på träning med hundar men vi har lite att göra på lördag iallafall.
 
En mycket servärd film:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0