Tibetansk terrier - vall/vakt/sällskapshund från Tibet.

Lille skrutt är en helt döv kille och söker ett hem.
 
Kopierat från min grupp med godkännande av ägaren. Vid intresse kontakta mig
så vidarbefodrar jag ert mail med telefonnummer och namn och vart ni bor.
 
 
 Han är registrerad i skk, vacc och chippad, avmaskad... efter meriterade föräldrar (pappa fin och sv champ, mamma 1 cert, jättetrevliga o sociala). Han är tricolor, busig och aktiv, lättlärd och smart. Han verkar trygg o nyfiken, en mysig kille! Han blir säkert rolig att träna lydnad och agillity med tex... Han blir ca 40-43 cm hög. Tibetansk terrier är ingen terrier, en vall o larmande vakthund från tibet med mycket gamla anor...Jag vill gärna ha 6000 för honom. (Tror man kan diskutera priset i den här frågan)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0