♥♥ Inga 4 år idag ♥♥

Grattis våran älskade Inga på din 4 års dag idag! Minns dig så väl när du kom till oss.
Du var så liten att jag knappt såg dig, vågade knappt ta upp dig i min famn. Men när jag väl
gjorde det så var det många pussar som jag fick. Du visste inte hur väl du ville.
Ikväll får du din speciella tårta gumman♥
 
Ja, så har vi varit lediga några dagar. Jättehärliga dagar. Sambon var i Örebro för det hade vi kommit överrens om,
vi hade denna midsommar inte planerat in något märkvärdigt utan sparar det till semestern istället. För mig är midsommar som alla andra stora helger inget speciellt alls, utan jag ser bara det som en härlig ledighet.
Så jag delade hela midsommarafton med en vän, och vi gick då iväg och firade traditionell midsommar och vi
fick en strålande dag med mycket sol. Vi fikade och vandrade även omkring och fick lite information om dom
olika husen och vad dom gjorde förr i tiden och hur. Min väninna (Monkan) köpte även en otroligt snygg
fotlänk i silver i en av butikerna som tillverkades på plats, med en ängel. Passade henne suverränt, så snygg.
Efter allt vandrande var det då dags för själva firande, vilket inte alls var något speciellt som dom haft tidiagre om
åren. Men vi hade iaf en supertrvlig dag.
 
Efter det vandrade vi hem till mig och fikade och satt och snackade. Så trevligt. Klockan blev ganska sent och
sen var det sista nattkisset för hundarna. En ljuvligt varm sommarkväll/natt.
Kan tala om efter all den friska luften så slocknade jag direkt. Således hundarna också.
 
På lördagen fick jag sova ut. Sen var det dags för morgonpromenaden med hundarna. Skötte sig exemplariskt.
Sen gick jag iväg till Monakn på fika där jag blev kvar en stund. Gosade med Bacchus och Clifford en hel del.
Så mysigt.
Sen var det bara att gå hem och pyssla. tränade Arnold lite grann ute.
På kvällen blev det deckare på tv:n som jag kollade på, rätt bra.
 
Nu ser jag bara fram mot semestern. För då ska vi njuta. Vi börjar med PowerMeet och då får vi
besök av Connys kompis som tar med sig sin ena son, dom kommer sova kvar hos oss. Trevligt.
Nu är det jobbet som kallar, har varit massor att göra, så nu känns det lite lugnare. Men det är himlans roligt!
 
Min uppfödare Anita på Kennel Katchanii´s och jag när Inga kom till oss♥
Fina Arnold
 
Lite BARF till hundarna som blandas med färskfoder. Uppskattades.
 
Midsommar 2013
 
Midsommar 2013
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0