Äntligen klart!!!!

Igår (torsdag) fick vå då beskedet att väggen och taket ÄNTLIGEN torkat! I drga 4 månader
har vi bott lite hipp som haver i vardagsrummet, men nu ska det äntligen tapetseras.
Så igår valde vi tapet och det blir fondvägg. Ska verkligen bli så skönt sen att få allt i ordning,
tvätta dessa otroligt skitiga fönster man inte ser ut igenom. Inhandla lite nytt. Jätteskoj!
 
Idag eller alldeles nyss ringde dom från service, dom som reparerar tvättmaskiner, dom kommer
idag kl 14, så jag måste sluta tidigare. har haft tvättmaskinen ca 1 1/2 månad och läcker i sista
sköljningen från facket, något jag irriterat mig på! Men nu hoppas jag dom fixar det så jag slipper
se det.
 
Bara 1 möte idag, skönt, då får jag lite gjort innan jag går hem sen. Äter iallafall min lunch
som vanligt.
 
Sen blir det fart och fläkt i helgen. ser fram mot ledigheten, som alltid. Vi hade tänkt att käka
ute imorgon lördag, vi börjar med lunchen någonstans.
 
Blir mycket nu framöver på jobbet, men detska samtidigt bli kul med nya utmaningar och nya
arbetsuppgifter. Att kordinera IT frågor och hjälpa till i den mån jag kan ser jag som en stor utmaning i mitt liv.
Det här är ju det jag siktat på i många år, och nu är jag äntligen på väg!!!
 
Måndag....japp då ska vi till vetrinären med Arnold...info kommer senare...
Trevlig helg alla vänner, va rädda om er...♥♥♥
 
 
Fondtapeten vi valt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0