Äntligen...

Efter en dag på jobbet som var ganska lugn så fick jag ett SMS om att min parfym kommit.
Så jag och Conny passade på att handla lite när vi ändå skulle hämta parfymen. Snabb service
2 dgr leverans, alltid så jäkla bra att beställa på nätet och hos dom.
 
Gjorde sedan lite mat och testade lite nytt, ja nytt och nytt, men ändrade smak lite.
Kokade pasta och fixa köttfärsås, la i gorgonzola och västerbottenost i köttfärssåsen, jättegott
blev det!!
 
Sedan bänka vi oss i soffan och såg film.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra Marie Söderberg

Sv: Jo, det gör jag.. Men skriver inte så mycket om honom pga. orkar inte med en massa frågor från folk. Men ska snart skriva en lång inlägg om honom, då vi har bestämt oss om hur det blir. Och det är ganska många som vill veta hur det gick för honom.

2013-03-06 @ 11:51:27
URL: http://petramariesoderberg.blogg.se/
Postat av: Anki

Bara han får det bra så tror jag alla är nöjda. han är värd så mycket bra i livet. Hoppas det går bra med allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0