En vecka har gått...

Nu har veckan gått igen och det har som vanligt varit fullt upp, iallafall på jobbet med möten och kurser/Informationer och så förstås massa att lära sig. En mycket bra vecka med andra ord.
Vi har t.om fått se lite sol och det har känts som riktig vår, så härligt!
 
En kurs jag var på vari riktigt bra eller njaa...inte helt bra men bra:) Man ska hitta ett problem
och sedan ställa sig frågan Varför är det ett problem? När uppstod problemet? Vem har ansvar över
problemet? Hur lösa problemet? Osv....Det var inte riktigt lätt för mig som inte jobabr i produktion att veta
vad och hur allt eller vissa saker fungerar på verkstan, men riktigt roligt att få vara med och just lära sig.
Man tar mycket saker helt för givet när man sitter som en kontorsråtta bakom en skärm. Ute i produktion
sliter dom verkligen och gör ett fantastiskt jobb.
 
Conny har varit ute en del med Arnold och kört lite vardagslydnad. Som oftast i början drar han fanatiskt
men efter en stund lugnar han ner sig, eller varvar ner sig kanske. Han är en stor kille nu med egen vilja.
Dessutom är han en riktig kelgris på kvällen och under natten. På dagen är han "THE KING".
 
I helgen får det nog bli lite träning igen och hoppas på bra väder. Men imorgon lördag ska vi iväg på
lite saker.
 
Igår efter jobbet var jag till tandläkaren och hade ju räknat med att gå därifrån 5-6000:- fattigare
men gick istället därifrån rikare:) Har ju en bakre tand som kan kännas av och dessutom rör på sig.
Men nu fick jag förklaringen efter massa foton och bettkontroller och mätningar. Jag överbelastar
den vänstra sidan kopiöst och gnisslar nog lite också. Detta i kombination med att jag i somras drog
ur en bakre tand som inte gick att göra något åt och med stora rötter. Så jag spänner mig
otroligt när jag sover och biter också ihop jättehårt där. Hon är så underbar min tandläkare så
det går inte att beskriva med ord, riktigt nöjd är jag med dom alla där.

Önskar er alla en riktigt fin helg!
 
 
 
 
♥Dövkärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0