Mycket att lära....

Dessa 3 dagar har varit så otroligt mycket att lära in sig. Man känner sig totalt packad
i skallen:)
Igår var jag på kortare möte med min chef då vi skulle fastställa min position i arbetet.
Jag blir som typ en Kordinator, IT kordinator, men inte på samma sätt som en riktig utan
jag ska styra jobben mera utåt. En riktig utmaning ska det bli och samtidigt roligt. Och en massa
massa mer att göra, gäller att ha koll på hälsan här, mycket viktigt. Att jobba inom IT är ett jäkla
stressande arbete, speciellt oss som jobbar mot Produktion. Stannar en lina ute i produktionen
handlar det om STORA kostnader för stop i produktionen.
 
Kan också säga att Arnold "böld" vid ögat troligtvis var en finne eller allergigrej, för den blev inte
störra och har liksom blivit mindre. Hoppas det fortsätter så.
Men på måndag har vi tid hos vetrinären, men för en helt annan sak. Om det återkommer
jag senare med.
 
Idag var jag ute och åt lunch med Tony, min kollega. Det är han som är min mentor på jobbet
och även min coach. Han är superbra och duktig att lära ut.
 
Arnold fortsätter att tränas i vardagslydnad och han är så jäkla duktig. Vi brukar även Ringträna
han fast han aldrig kommer ställas, och han följer en 100% och ögonkontakten är klistrad.
 
Vi märker också nu att efter han börjat igen med VoH kyckling, så går han genast upp i vikt.
Kliar sig mindre men efter den förbannade laxen så har han rejäla röda sönderkliade märken!
Aldrig mera skiten!!! Vilt är bra också...ska försöka köpa genom en jägare som vi har på jobbet
så kan jag mala sådant eller använda ben.
 
I helgen ska jag och Conny göra lite saker tillsammans och ha skoj, inget märkvärdigt.
Men vi gillar att göra saker tillsammans.
 
Igår kväll såg vi filmen "No Escape" den var faktiskt bra. Får se vad vi ser på ikväll;)
 
Och i söndags var Conny och svärfar och hälsade på Cissie, dom hade haft jätteskoj tillsammans♥
 
 
♥Far, dotter och farfar♥
 
 

En helt vanlig dag på jobbet får Adib ett förödande besked.

Hans äldsta dotter Muna är försvunnen i Damascus. Nu måste Adib återvända till ett land han inte varit i på 30 år och konfrontera sitt förflutna för att hitta henne.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0