Underligt väder!

Idag är det den efterlängtade fredagen...och helg!
Idag är det ett märkligt väder, ena minuten klarblått på himlen och soligt,
i den andra minuten blåsgigt med snöfall. Lustigt. Och det verkar vara ganska
så lokalt också.
 
Idag har jag haft stressigt på morgonen, en kille som börjar jobba hos oss
anländer från Kina från sitt traineeprogram som han nu är klar med och ska jobba
hos oss som Controler. Så allt måste finnas på plats på tisdag. Dator och alla roller
som han måste ha osv.
 
Dessutom går jag till lunch idag. Hundträning i massor blir det i helgen.
Vi börjar kl 8 redan imorgon bitti, då ska Spike och jag till Servicehuset och
hälsa på alla gamlingar när dom äter sin frukost. Det är en början för han att
föras in i processen. Älskade lugna fina Spike♥ Världens snällaste och goaste hund.
jag har en rätt fullspäckad helg med andra ord, och förstår inte hur jag ska hinna med allt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till!!!! :)
Ha en riktigt trevlig helg :)

Kram

2013-03-22 @ 12:09:49
Postat av: Anonym

Tack detsamna Åsa!
Kramis♥

2013-03-22 @ 15:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0